mariesrecept

Hej! Jag brinner för allt som har med matlagning och göra och att baka. Jag är helt självlärd genom att experimentera i mitt kök. Genom denna blogg tänkte jag dela med mig av massa recept som jag själv komponerar ihop och de flesta kostar inte mer än 10-15kr/portion Lider av IBS, så ibland blir de torka här i bloggen pga att jag inte mår så bra och måste lägga om kosten

obs obs obs

Kategori: Allmänt

 
 
Tänkte bara meddela mig lite här. Att det är tomt ang recept o sådant är för att jag dras med karpaltunnel i båda mina händer, visserligen är högerhanden opererad äntligen efter 7år, men det tar månader innan den är fullt duglig igen o sen ska vänster hand opereras i augusti, eftersom den börja strula på samma sätt för drygt 2 år sedan. Så att hålla på med olika moment när det kommer till matlagning är väldigt jobbigt nu när man fumlar o inte har full kraft o ont o sånt där. Så hoppas ni har överseende med detta. Kommer aldrig att sluta gilla o laga mat o skapa nya recept.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: