mariesrecept

Hej! Jag brinner för allt som har med matlagning och göra och att baka. Jag är helt självlärd genom att experimentera i mitt kök. Genom denna blogg tänkte jag dela med mig av massa recept som jag själv komponerar ihop och de flesta kostar inte mer än 10-15kr/portion Lider av IBS, så ibland blir de torka här i bloggen pga att jag inte mår så bra och måste lägga om kosten

Pasta provencale

Kategori: Pasta

 
 
 
Idag rörde jag ihopa pasta skruvar med olivolja, fetaost/salladsost och örtkryddor provencale. Riktigt gott som jag rekommenderar till att ha i sallader.  Blir ju en sallads låda idag som jag ska ta med mig imorgon. I den ska jag ha kyckling, gurka, paprika, roman sallad, sparris på burk,
eventuellt lite röd lök
 
Eftersom jag bara prova idag så blev de:
 
50 g pasta skruvar
1 msk olivolja
20 g fetaost
1/2 tsk örtkryddor provencale
 
 
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Mumma. Så gör jag med..

    2014-01-12 | 16:16:49

Kommentera inlägget här: