mariesrecept

Hej! Jag brinner för allt som har med matlagning och göra och att baka. Jag är helt självlärd genom att experimentera i mitt kök. Genom denna blogg tänkte jag dela med mig av massa recept som jag själv komponerar ihop och de flesta kostar inte mer än 10-15kr/portion Lider av IBS, så ibland blir de torka här i bloggen pga att jag inte mår så bra och måste lägga om kosten

Mellanmål eller frukost

Kategori: Frukost

 
 
Ja, du kan ha detta vilket som, eller bara när du blir sugen på något på kvällen. Riktigt gott är det i alla fall. Haft dille på det en vecka nu.
 
Jaha, vadå undrar ni...JO de ska jag berätta nu
 
En halv mosad banan med ca 2 matskedar eller så mycke du vill av naturell laktosfri kvarg, rör om och blanda sedan ner ett halvt tärnat äpple utan skal.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: