mariesrecept

Hej! Jag brinner för allt som har med matlagning och göra och att baka. Jag är helt självlärd genom att experimentera i mitt kök. Genom denna blogg tänkte jag dela med mig av massa recept som jag själv komponerar ihop och de flesta kostar inte mer än 10-15kr/portion Lider av IBS, så ibland blir de torka här i bloggen pga att jag inte mår så bra och måste lägga om kosten

Hej

Kategori: Allmänt

Hej hej!!!

Mitt namn är Marie och jag är 43 år. Tänkte jag med denna blogg skulle dela med mig utav mina recept som jag "snickrar" ihopa helt på egen hand.
Så länge jag kan minnas har jag alltid gillat att laga mat och baka.
Är helt självlärd, med några enstaka råd från min kära mamma såklart. Finns ju alltid något att hämta från de äldre.

Att jag nu startar denna blogg är för att efterfrågan på mina recept blivit så stor.

Hoppas att ni läsare kommer att ha nytta av min blogg, och uppskattar gärna kommentarer om ni använder er utav mina recept. Både positiva som negativa.
Vi har ju alla olika smak....

Tack så länge

Kommentarer


Kommentera inlägget här: