mariesrecept

Hej! Jag brinner för allt som har med matlagning och göra och att baka. Jag är helt självlärd genom att experimentera i mitt kök. Genom denna blogg tänkte jag dela med mig av massa recept som jag själv komponerar ihop och de flesta kostar inte mer än 10-15kr/portion Lider av IBS, så ibland blir de torka här i bloggen pga att jag inte mår så bra och måste lägga om kosten

Lätta kycklingwoken

Kategori: Dagens Middag

 
Även om jag oftast gör avancerade/annorlunda maträtter som tar tid, så är det ju faktiskt så att jag även gör lätta snabba middagar mellan varven.
Som denna jag gjorde idag, det enda du behöver är äggnudlar, kycklingfilé och frysta wokgrönsaker
 
 
 
Strimla eller tärna kycklingfilé, tag så mycke grönsaker du vill ha och en kaka äggnudlar, vilket räcker till en person
 
Så här mycke tar jag
 
 
 
Tillaga allt enligt anvisning på paketet och stek kycklingfilé i den krydda du vill ha, idag hade jag curry
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: