mariesrecept

Hej! Jag brinner för allt som har med matlagning och göra och att baka. Jag är helt självlärd genom att experimentera i mitt kök. Genom denna blogg tänkte jag dela med mig av massa recept som jag själv komponerar ihop och de flesta kostar inte mer än 10-15kr/portion Lider av IBS, så ibland blir de torka här i bloggen pga att jag inte mår så bra och måste lägga om kosten

Biffar & blomkål

Kategori: Dagens Middag

 
 
Ikväll har jag varit snäll mot min IBS mage.
 
Egna biffar & kokt blomkål
Sååå gott var de, blomkål är en favorit grönsak
 
Sen är det ju faktiskt så att grönsaker mättar mycke mer än vad potatis, ris och pasta gör
 
 
 

Kommentarer

  • Linda j säger:

    Prova att göra blomkålsris. Skitgott om man gillar blomkål..

    Svar: Blomkålsris finns redan med i min blogg för längsesedan. Kolla januari förra året så ser du detta
    Marie

    2014-01-10 | 21:49:25

Kommentera inlägget här: