mariesrecept

Hej! Jag brinner för allt som har med matlagning och göra och att baka. Jag är helt självlärd genom att experimentera i mitt kök. Genom denna blogg tänkte jag dela med mig av massa recept som jag själv komponerar ihop och de flesta kostar inte mer än 10-15kr/portion Lider av IBS, så ibland blir de torka här i bloggen pga att jag inte mår så bra och måste lägga om kosten

Enkelt är godast

Kategori: Dagens Middag

 
 
Idag har varit en sådan dag som jag inte varit sugen på något alls som finns i min fulla frys, mitt fulla skafferi och mitt fulla kylskåp. I alla fall inte när de kommer till att göra någon middag.
 
Så jag tog 2 brödskivor från surdegsbrödet jag köpte på Ica idag.
Stekte 2 biffar som jag hade råa och klara för stekning i frysen, tillsammans med stekt ägg och tomat.
Och det var ju såklart hur gott som helst, lite matkoma i soffan blev det efter det. Så kan det gå
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: