mariesrecept

Hej! Jag brinner för allt som har med matlagning och göra och att baka. Jag är helt självlärd genom att experimentera i mitt kök. Genom denna blogg tänkte jag dela med mig av massa recept som jag själv komponerar ihop och de flesta kostar inte mer än 10-15kr/portion Lider av IBS, så ibland blir de torka här i bloggen pga att jag inte mår så bra och måste lägga om kosten

Tipsar igen om dessa goda plättar

Kategori: Dagens Middag

 

 

Dagens: Stekt kycklingfilé med zucchiniplättar.

Har ni ännu inte provat dessa plättar så gör det. Gott, enkelt o mättande: Till en person behövs ; 1 ägg, 100 gram riven zucchini, 2 msk mjöl, salt o peppar, rör ihopa allt till en jämn smet och klicka sedan ut till 4 st små plättar på stekjärnet.

 

 

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: